A korábban általam házilagosan elkészített és csupán fénymásolat formájában sokszorosított szórólapom új, profi módon megtervezett és nyomdában előállított változata e hét hétfőjére készült el. Az elmúlt napokban PM-es barátaim és egyik családtagom jóvoltából (kiknek segítségéért hálás köszönettel tartozom), továbbá saját terjesztőmunkám révén e szórólap bekerült Gazdagrét középső sávját és Sasad egy jelentős részére kiterjedő választókerületem minden hozzáférhető levélládájába. (A kertvárosi terület egy-két háza esetében csak a kutyák bősz ugatásával dacolva tudtam a 16. választókörzetben lakók számára hozzáférhetővé tenni a kisnyomtatványt...)
Egy kicsit módosult a programom!
A képviselői munkámat és terveimet bemutató négy A/5-ös oldalból álló színes dokumentum tartalma némiképp változott az előző „kiadáshoz” képest. Változtatásra azért volt szükség, mert a legutóbbi képviselő-testületi ülés egyik előterjesztéséből kiderült, hogy az önkormányzat közel tizenöt millió forinttal támogatja azt, hogy a Sashegy oldalában lakók számára egy új, 253-as jelzésű buszjárat induljon - egyelőre csak kísérleti jelleggel -, amely lehetővé teszi a Móricz Zsigmond körtérre való átszállás nélküli eljutást. Ehhez az előterjesztéshez kapcsolódva a szeptember végi testületi ülésen már jeleztem, jó lenne, ha az új járat Gazdagrétig közlekedne, lévén hogy a lakótelep jó néhány lakója sérelmezte, hogy a 4-es metró átadása óta csak átszállással juthat el a városrész központjába, illetve a Fehérvári úti piacra. (A szórólap új változatában már megjelenik ez a javaslatom is.) Az átszállás miatt sok bérlettel nem rendelkező gazdagrétinek sokkal költségesebb az említett helyekre való eljutás. További megoldandó probléma, hogy a gyermekeiket a Pető Intézetbe kísérő szülők újabban busszal csak nagy nehézségek árán tudnak eljutni a Villányi útra. (Itt jegyzem meg, hogy az új metróvonal elindulása után e problémákat szóvá tevő és a 153-as autóbusz eredeti útvonalnak visszaállítását követelő, sajnos eredménytelenül maradt aláírásgyűjtés indult.) Miként ezt a testületi ülésen is felvetettem, jómagam azt tartanám ésszerű kompromisszumos megoldásnak, ha az új 253-as járat útvonalának meghosszabbítása révén legalább hét közben lenne egy olyan félóránként induló busz, amellyel átszállás nélkül juthatnának el az utasok a Móric Zsigmond körtérhez.